Klik på billede her for mere information om CTS klimaskabe, klimakamre, klimarum, temperaturskabe og walk-in kamre. Testsystemer til materialeprøvning i kombinerede miljøer af kulde, varme og fugtighed.
Klik på billede her for mere information omkring Lansmont instrumenter til test af produkt- og emballagedesign, omkostningsoptimering i forbindelse med transport, samt analyseværktøjer til tests af den belastning produkter udsættes for under forsendelsen.
Klik på billede her for mere information om BINDER ovne og miljø simuleringskamre til videnskabelige eller industrielle laboratorier. BINDER ovne og varmeskabe er udviklet til at skabe den perfekte simulering af biologiske, kemiske og fysiske miljøforhold.
Klik på billede her for mere information omkring service og reservedele til alle tyske testskabe, som Vötsch (Heraeus Vötsch), Weiss eller CTS temperatur- og klimaskabe.
Klik på billede her for mere information om IT support til mindre virksomheder og private til overkommelige priser, uafhængig rådgivning, ydelser til tiden og til den aftalte pris. Enkelt og ligetil.
Klik på billede her for mere information om Köhlner salttågekammeret som er udviklet til accelereret salttåge prøvning og er tilpasset til en lang række standardiserede korrosionstest.
Klik på billede her for mere information om TIRA ED shaker systemer og tensile/ torsion testudstyr.

Servicebestilling

Klimaskabsservice Danmark

Bestilling af service og reservedele til alle tyske testskabe/ovne, så som: Binder, Vötsch (Heraeus Vötsch), Weiss eller CTS temperatur- og klimaskabe. Venligst udfyld denne formular og tryk på send-knappen. Alle felter mærket med en rød stjerne skal udfyldes. Formularen kan ikke sendes, før disse felter er korrekt udfyldt.

Yderligere instruktion:

Information om type, serie-nr. og byggeår er trykt på en label på siden eller bag på skabet. Disse oplysninger er absolut nødvendige for os, så vær venligst grundig med at disse informationer er korrekte. Ved fejl i disse, kan vi risikere at få bestilt forkerte reservedele, med øget omkostninger samt forsinkelser som sandsynligt resultat.

Information om afdeling, lokal adresse, port-nr., byg-nr. eller andre forhold, der gør sig gældende, og som kan være rart at vide for vores tekniker, kan udfyldes under "Bemærkninger".

Evt. ordrenummer eller reference, hvis dette kræves af dit bogholderi, skrives i feltet "Ordre nr./ref." Også evt. information om separat faktura adresse skrives her eller under bemærkninger.

I bestillings-dropdown menuen anføres, hvad du ønsker at bestille. Bestiller du "normalt prioritet service" blive det booket sammen med andre services i dit område. Vanligvis vil service blive udført inden for en uge eller to. Ved bestilling af "akut prioritet service", kører vores teknikere for dit service alene. "Akut prioritet service" udføres normalt inden for dage eller timer, afhængig af den øjeblikkelige arbejdsbyrde.

Det er altid muligt, at ændre et "normalt prioritet service" prioritet til "akut", hvis ventetiden bliver for lang. Du sender blot din kvitteringsmail retur til os og skriver, at du ønsker status ændret til "akut". Prisforskellen mellem "akut-" og "normalservice" er ca. 4.500,- kr. + ekstra kørsel, som jo så igen er afhængig af, hvor i landet virksomheden har adresse.

Garantireparation køres som altid som "normalt prioritet service" - ved ønske om "akut prioritet service" betaler kunden akut tillægget.

Ved bestilling af "Kun reservedele" bedes du opgive CTS, Vötsch eller Weiss reservedelsnummer. Mangler dette nummer kan fejl let opstå og med forsinkelse og øget omkostninger til følge. Reservedelsnummeret kan findes i servicemanualen. Mangler du manualer, kan vi ofte lever disse som pdf-dokument.

Du bør medsende en fejlbeskrivelse ved at udfylde feltet til det formål, evt. med understøttende billeder eller andet materiale. Skriv venligst så præcis en fejlbeskrivelse som muligt, gerne med information om egne teorier om, hvor fejlen kan ligge. Oplysninger om, hvordan fejlen kan fremprovokeres, eller information om mislyde og lignende er også meget vigtige. Her kan ikke skrives for meget! Alle oplysninger hjælper os til at hjælpe dig. Ved bestilling af kalibrering bedes oplyst, om der er specielle ønsker til kalibreringspunkter.

Har du billeder eller andre filer du ønsker at sende med, for at understøtte din fejlbeskrivelse, kan du vedhæfte dem herunder. Klik på knappen "Gennemse filer" og vælg filen/dokumentet.
Maks størrelse for hver fil er 9.96 MB
    Kontakt : Citrotek ApS - Jespervej 50A - DK-3400 Hillerød - Tel.: +45 4824 3656 - Fax: +45 4824 3628 - mail: salg(a)citrotek.dk - CVR#: 35144765

    Citrotek ApS er et handels- og ingeniørfirma med aktivitet indenfor salg og service af generelt elektronisk udstyr.Copyright Citrotek ApS 2013-2015©