For at gøre det nemt for dig, har vi samlet alt vedr. bestilling af service på denne side. Udfyld formularen så omhyggeligt og beskrivende som muligt, dermed bidrager du til at servicebesøget bliver effektivt.
Herunder finder du en vejledning i, hvilke informationer du skal skrive i de enkelte felter. Husk at stjernemærkede felter er obligatoriske.
√ Først en række oplysninger om, hvem der bestiller services. De 8 første felter er derfor selvforklarende.
√ Citrotek sender kun faktura elektronisk; enten som pdf via e-mail eller via EAN-systemet. Oplys venligst den e-mail du ønsker faktura fremsendt til eller alternativt, opgiv et EAN nr.
√ Referencer til ordrenummer, eller faktura nr. ved garantireparation.
√ Fabrikat/model information; type, serienummer og byggeår findes trykt på en label, der findes enten på siden eller bagved skabet. Det er meget vigtigt at disse data er korrekte for at undgå unødvendige og dyre fejlbestillinger af reservedele.
√ Type service; i drop-down menuen anføres, hvad du ønsker at bestille. Bestiller du "normalt prioritet service" bliver det booket sammen med andre job i dit område. Vanligvis vil service blive udført inden for en uge eller to. Ved bestilling af "akut prioritet service", kører vores teknikere for dit servicejob alene. "Akut prioritet service" udføres normalt inden for få dage, afhængig af den øjeblikkelige arbejdsbyrde.
Det er naturligvis altid muligt, at ændre en "normalt prioritet service" prioritet til "akut", hvis ventetiden bliver for lang. Du sender blot din kvitteringsmail retur til os og skriver, at du ønsker status ændret til "akut". Prisforskellen mellem "akut-" og "normalservice" er ca. 4.500,- kr. + kørsel. Garantireparation køres som altid som "normalt prioritet service" - ved ønske om "akut prioritet service" betaler kunden akut tillægget.
√ Ved bestilling af "Kun reservedele" bedes du opgive producentens part- eller reservedelsnummer. Mangler dette, kan der nemt opstå fejl samt forsinkelser, der medfører unødvendige omkostninger. Reservedelsnumre findes i alle servicemanualer. Mangler du din manual, kan vi ofte levere disse som pdf-dokument.
√ Du bedes udfylde feltet ”fejlbeskrivelse” så præcis og detaljeret som muligt. Du er velkommen til at beskrive din egen vurdering af, hvori fejlen består samt hvordan den kan fremprovokeres. Fx også beskrive eventuelle mislyde og tilsvarende unormale forhold. Skriv hellere lidt for meget end for lidt. Bestiller du periodisk service, anføres "Årligt service" som fejl.
√ Det vil være fint, hvis du kan udbygge din fejlbeskrivelse ved hjælp af fotos, video eller log-filer. Klik på knappen "Gennemse filer" og vælg filen/dokumentet, du ønsker at medsende.
√ Ved bestilling af kalibrering bedes oplyst, om der er specielle ønsker til kalibreringspunkter.
Alle services udføres af vore serviceteknikere, der er autoriserede, specialuddannet og med mange års erfaring. Dette sikrer, at vi reagerer hurtigt og effektivt som igen kommer vore kunder til gode.